[Czuwaj] Nowa osoba w GK

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Śro, 3 Wrz 2008, 10:22:45 CEST

 > ...a może ta spółka akcyjna 'mieszka' w Warszawie?? :)

 > A może nie będzie w letargu...
 >
 > Cyryl.

Cyrylu, jak widze znasz dobrze Przemka i Go cenisz. Niestety ja Przemka nie znam (i prawdopodobnie nie zna Go większość uczestników listy), więc byłbym bardzo wdzięczny gdybyś - na marginesie dyskusji z "pozytywistami" - napisał coś więcej na Jego temat. Nie wiem na ile akurat Ty jesteś w stanie na to odpowiedzieć, ale bardzo przydały by się nam informacje dokładniejsze niż to, co jest na stronie GK. A mianowicie:
- Czym konkretnie będzie zajmował się Przemek w GK?
- Jaki ma pomysł na realizacje tych zadań, jak się zamierza do tego zabrać?
- I chyba najważniejsze, jak dużo czasu będzie w stanie poświecić na działanie w GK?

Pozdrawiam, zainteresowany Michał