[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Śro, 3 Wrz 2008, 11:06:44 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of steppenwolf44 w op.pl
Sent: Wednesday, September 03, 2008 10:23 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: RE: [Czuwaj] Nowa osoba w GK

Cyrylu, jak widze znasz dobrze Przemka i Go cenisz. Niestety ja Przemka nie
znam (i prawdopodobnie nie zna Go większość uczestników listy), więc byłbym
bardzo wdzięczny gdybyś - na marginesie dyskusji z "pozytywistami" - napisał
coś więcej na Jego temat. Nie wiem na ile akurat Ty jesteś w stanie na to
odpowiedzieć, ale bardzo przydały by się nam informacje dokładniejsze niż
to, co jest na stronie GK. A mianowicie:
- Czym konkretnie będzie zajmował się Przemek w GK?
- Jaki ma pomysł na realizacje tych zadań, jak się zamierza do tego zabrać?
- I chyba najważniejsze, jak dużo czasu będzie w stanie poświecić na
działanie w GK?

Pozdrawiam, zainteresowany Michał

Z tego co wiem - swego czasu Przemek był obecny na Liście...
Może sam odpowie - prześlę do niego tego mail'a :)

Cyryl.