RE: [Czuwaj] niech żyje DEMOKRACJA ??

Marabut marabut w inetia.pl
Pon, 15 Wrz 2008, 11:40:29 CEST

Dzięki.
Czy wybór jest dokonywany wyłącznie wśród osób posiadających stopień
instruktorski ?
Co z mniejszością, która głosowała przeciw ? Dla niej drużynowy nie jest
wzorcem-wychowawcą czemu dali wyraz w głosowaniu.
Mają się podporządkować ?
A może gdzie indziej szukać tych wzorców ?
Czy istnieją jakieś analizy dotyczące faktycznego funkcjonowania takiego
mechanizmu w realnie istniejących drużynach ?
Rozumiem, że na pomiar efektów wychowawczych jeszcze za wcześnie, nie mniej
są już pewno jakieś wnioski, jakie ?
Myślę, że to pasjonujący eksperyment. Bardzo ciekawią mnie faktyczne efekty.
Pozdrawiam.
M-but