Re: [Czuwaj] niech żyje DEMOKRACJA ??

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Pon, 15 Wrz 2008, 11:44:13 CEST

2008/9/15 Marabut <marabut w inetia.pl>:
> Dzięki.
> Czy wybór jest dokonywany wyłącznie wśród osób posiadających stopień
> instruktorski ?
> Co z mniejszością, która głosowała przeciw ? Dla niej drużynowy nie jest
> wzorcem-wychowawcą czemu dali wyraz w głosowaniu.
> Mają się podporządkować ?
> A może gdzie indziej szukać tych wzorców ?
> Czy istnieją jakieś analizy dotyczące faktycznego funkcjonowania takiego
> mechanizmu w realnie istniejących drużynach ?
> Rozumiem, że na pomiar efektów wychowawczych jeszcze za wcześnie, nie mniej
> są już pewno jakieś wnioski, jakie ?
> [...]

Marabut - to działa. Wędrownicy sobie to chwalą i cenią. Drużynę można
zmienić, jeżeli drużynowy aż tak bardzo się komuś nie podoba. Jeżeli
drużyna jest tak silna, żeby tworzyły się w niej podziały i grupy po
parcia, to spokojnie może podzielić się na dwie części. Bo drużyna
jest NATURALNĄ grupą przyjaciół. Nie wiem czego nie rozumiesz....

pozdrawiam,
hajder