Re: [Czuwaj] niech żyje DEMOKRACJA ??

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pon, 15 Wrz 2008, 14:03:53 CEST

----- Original Message -----
From: "harclot" <harclot w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, September 15, 2008 1:49 PM
Subject: Re: [Czuwaj] niech żyje DEMOKRACJA ??

Czesiu, określ czy piszesz o modelu idealnym, czy o realiach. Innymi słowy,
czy tak jest czy tak powinno (wg Ciebie) być?
Bo stosowanie czasu teraźniejszego i tak oszczędna formułą wypowiedzi tego
nie ułatwia.
Zastępów 8 osobowych w drużynach 10-11 latków realnie w ZHP jest już bardzo
mało. Zastępy 6-osobowe uchodzą dziś za duże. Dlaczego tak jest to inna
sprawa (temat upadku systemu zastępowego który był niedawno poruszany na tej
liście ale jakoś się nie rozwinął)

* * *
Przyjaźnie się pogłębiają, ale też się osłabiają. Niekoniecznie ludzie z
którymi się zna "od piaskownicy" i było się w zastępie harcerskim, są ludźmi
z którymi człowiek się przyjaźni mając lat powiedzmy 16 i ma z nimi wspólne
zainteresowania albo chce realizować wspólne przedsięwzięcia.

pozdrawiam
GS