[Czuwaj] zhp24.net

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pon, 15 Wrz 2008, 15:48:54 CEST

----- Original Message -----
From: <seascout w o2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, September 15, 2008 12:19 PM
Subject: [Czuwaj] zhp24.net

Bardzo dobrze, ze zauwazyłeś, iż wpisy mają forme felietonów. A wiec nieco
luźniejszą niż artykułu. Nie popieraną danymi, przypisami, odniesieniami do
literatury. Jak słusznie piszesz - to blog, zawierający raczej przemyslenia.
Ma sie to czytac szybko, lekko. Zdaję sobie sprawę, że dla większej
wiarygodności, w tekście historia magistra, powinienem podac więcej
przkładów zagrożeń, podeprzec je cytatmi, rozwinąć pewne mysli. Że jesli
pisze o krytycznym spojrzeniu marszałka, to powinienem dac odniesienie do
jakichs jego publikacji lub wystąpień itp. Tylko wtedy tekast liczyłby 5
stron i był mało strawny dla niektórych czytelników.
Więc zgadzam sie z Tobą. Taka jest logika przyjetej formuły :)
Seascout
(Grzegorzu, czy możemy Twoja opinie zacytować w dziale "Inni o blogu"? :)

OK, zacytujcie! :-)
Bardzo lubię felietonistykę. Ale troszkę miałem poczucie czytając teksty ,
zwłaszcza Twoje i Michała na zhp.24 że Wasze publikacje gdzie indziej czy
posty na liście, są lepsze, głębsze i precyzyjniejsze, czytało się je z
większym pożytkiem i przyjemnością. Tu czasem jest takie walenie młotem na
lewo i prawo, gdzie przy okazji uderzania w prawdziwe problemy, obrywa się
niewinnym :-(