Re: Re: [Czuwaj] Metody Rafała Klepacza i jegopopleczn ików

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 2 Kwi 2009, 14:46:11 CEST

W dniu 2 kwietnia 2009 14:26 użytkownik  <steppenwolf44 w op.pl> napisał:

> I jeszcze jedno. Osoby które znają mnie lepiej, na przykład miały okazje poznać mnie poza tą listą (tak tak, Górek, to do Ciebie było!) , wiedzą że mam duże poczucie humoru. Mimo to pewien rodzaj żartów zupełnie mnie nie śmieszy. Tak samo jak np. robienie sobie żartów z osób niepełnosprawnych - nawet pierwszego kwietnia!

No własnie Sprężyna, chciałem nawet napisac że po tobie bym się tego
nie spodziewał!
Nie wiem co to ma wspólnego z robieniem żartów z osób
niepełnosprawnych. Humor absurdu ma to do siebie, że żartuje się
pokazując pewne zupełnie absurdalne sytuacje.

Gdybyśmy zażartowali z tego, że obecna GK dogaduje się z komendantami
choragwi - to NIE byłby humor absurdu, tylko szyderstwo.
Gdy ktoś pisze, że Rafał Klepacz specjalnie szuka haków na kogoś, to
JEST to humor absurdu. Bo to zupełny absurd.

Taki sam jak tu:
http://www.youtube.com/watch?v=IhJQp-q1Y1s

;)