Re: [Czuwaj] Metody Rafała Klepacza i jegopopleczników

Jakub Sieczko jsieczko w o2.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 15:11:32 CEST

Michale,
zanim dojdzie do naszego spotkania - odpowiem tu. Może oszczędzi mi to
podróży na daleki Żoliborz, wszak mieszkam na Mokotowie i to dla mnie
godzinna wycieczka w jedną stronę.

Napisz proszę listę nazwisk choćby 5 osób, które poczuły się urażone moim
wczorajszym komentarzem, wraz z podaniem przyczyny tej obrazy. Obiecuję, że
do każdej z nich zadzwonię z przeprosinami. Obawiam się jednak, że takich
nazwisk nie znajdziesz, świadomie bowiem użyłem w tekście nazwisk osób,
które znam osobiście i mogłem przypuszczać, że nie będzie to dla nich żadnym
problemem. Jak się okazało - miałem rację. Na razie nie przepraszam nikogo,
bo nie mam poczucia, że zrobiłem coś złego.

I tak zupełnie OT: ktoś naprawdę uwierzył, że chciałem kupić Całka
ofiarowaną mu harcerską finką? Powtarzam pytanie: istnieje choć jedna osoba,
która w to uwierzyła?

"Śmiejcie się ile tylko możecie, to dobrze robi." - kto to powiedział?

Kuba (tzn. nie ja to powiedziałem, ale ja jestem autorem tego posta :) )