RE: [Czuwaj] czy to obóz wędrowny czy stały

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 3 Kwi 2009, 14:43:45 CEST

(...)
> Takie rozwiązanie sprawia, że zupełnie pomijamy sanepid i robimy sobie
> fajny harcerski obozik, z atrakcjami w postaci ewakuacji, które przy
> zgranym przeprowadzeniu zajmą do 3 godzin każda. Nie są to 3 biwaki z tymi
> samymi dziećmi, bo to nie uczciwe mi się wydaje, natomiast nie jest to
> przecież chyba też obóz stały. My dajemy coś z siebie i ewakuujemy się co
> 5 dni, ale uczciwie zyskujemy spokój od sanepidu.
(...)
> Mariusz Bezdzietny
> Tarnobrzeg
> www.knieja.org

Mam wrazenie, ze masz dosc specyficznie rozwiniete poczucie uczciwości...
:-)

Jest instrukcja sanitarna dla obozow pod namiotami uzgodniona z Glownym
Inspektorem Sanitarnym. Jeśli spełniasz te wymogi, to możesz spokojnie robic
oboz i podważyć zastrzezenia, które zgłosi Pani z Sanepidu (odwołać się).
Jeśli ich nie spełniasz, to sam sobie odpowiedz na pytanie, czy to jest
uczciwe. Przede wszystkim wobec dzieciakow, które tam zabierasz i ich
rodzicow.
Bo jak się ktores ciezko zatruje, to nikt nie będzie pytal, czy wszystko
było OK., tylko czy miałeś zgode Sanepidu.

Pozdrawiam

Tomek