Re: [Czuwaj] czy to obóz wędrowny czy stały

Rafal seascout w o2.pl
Pią, 3 Kwi 2009, 15:30:22 CEST

Poproś Pania z sanepidu o podanie tych informacji na piśmie.

A potem popros grzecznie o podstawę prawną i informacje do kogo możesz się
odwołać od jej decyzji w sprawie waszego obozu.

Wiem, ze z jednej strony wygląda jak pójście na wojnę. Ale z drugiej strony
zyjemy w państwie prawa i urzędnicy musza sie nauczyc, że mogą działac tylko
w jego obszarze...

Jeśli to zepsuje ci stosunki z panią z zsanepidu, to jęsli i tak zrobisz
obóz wędrowny to nie będziez miał z nia problemów - więc nic nie
ryzykujesz...

Seascout