RE: [Czuwaj] czy to obóz wędrowny czy stały

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 3 Kwi 2009, 15:39:47 CEST

Każdy jest specyficzny, stad mój uśmieszek przy tym fragmencie.

Moim zdaniem nie ma niuansu prawnego.
Jest typowe kombinowanie jak tu ominąć istniejące przepisy.

Piszesz, ze nie chcesz walczyc z Sanepidem, ale robiąc oboz bez zgłaszania
go do Sanepidu, mimo iż na pierwszy rzut oka istnieja powazne przeslanki,
zbys to zrobil, już taka wojne zaczynasz.

Uwazam, ze powinniście się z Sanepidem spotkac, albo wysłać im pismo, czy
honoruja Instrukcje podpisana przez Glownego Inspektora Sanitarnego.

Mysle, ze idac Twoim tropem rozumowania możecie sobie narobic problemow, a
pozostałym harcerskim obozom smrodu.

Pozdrawiam
Tomek