Re: [Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 9 Kwi 2009, 12:11:00 CEST

W dniu 9 kwietnia 2009 12:06 użytkownik Piotr Kołodziejczyk
<kip.kolodziejczyk w gmail.com> napisał:

> Garbol, ale my teraz mowimy o idei, a nie o wcieleniu. Wcielac beda
> inne gremia, zrobi sie jakiegos pelnomocnika, czy cos ;).
> Ale do rzeczy, g00rek, nie przeraza mnie opor kogokolwiek, ale tak sie
> zastanawiam, ze te szkolenia sa tez czasochlonne.
> Jesli zrezygnujemy ze stopni, to lobby szkolace zrobia standardy
> zawieracja 300 obowiazkowych godzin i to tez kicha.
> To jak ze szkoelniem na przewodnika gorskiego. Zeby miec takiego w
> druzynie, to trzeba kogos oddelegowac na caly rok aby zrobil kurs.
> Tymczasem proba jest bardziej indywidualnym zestawem dzialan
> [...]

Dlatego nie chcę wylewac dziecka z kąpielą...

1. Instruktor
Indywidualna próba + przeszkolenie

I żadnego stopniowania.

2. Przeszkolenia na odpowiednie funkcje - tu same szkolenia, ale
twardo wymagalne.