[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynneg o prawa wyborczego ?

knieja_komendzio w poczta.vel.pl knieja_komendzio w poczta.vel.pl
Pią, 10 Kwi 2009, 11:24:30 CEST

Ważne są tylko czyny odważne.
Ładny cytat Cyryl.

dedykuję go dla -> Maciek Syska
dlaczego? bo Maciek pisze konkretnie... i zgadzam się z nim co do
reform... zmiana statutu to swego rodzaju przewrót, rewolucja... jaką
rewolucję wprowadzi proponowany nowy statut... bardziej rewolucyjny był
projekt druha Czesława, tylko że sam nie wierzę, aby zostałby pozytywnie
przegłosowany na zjeździe. Dlaczego? Bo właśnie choć nie uczestniczyłem w
zjeździe ZHP, to w chorągwianych już z 6 razy... tam naprawdę wszystko
wygląda jak poukładane zawczasu... tam trzeba odwagi. Jest to wzorcowy
przykład systemu, w którym zarząd przez lata podporządkował sobie wszystko
inne.
Zapamiętam sobie ten cytat.

Ktoś już kiedyś poruszał również temat prawa wyborczego dla wszystkich
wędrowników, czy osób pełnoletnich...

Zwróćcie uwagę, że normalnie osiemnastolatek za 2 miesiące będzie wybierał
europarlametarzystów... ale ten sam osiemnastolatek w ZHP nie będzie miał
wpływu na władze hufca, o wyższych nie wspomnę... wiem, że wybory
powszechne w ZHP to też jakaś tam utopia, kosztowna sprawa, ale jaka
piękna ta utopia.

Mariusz Bezdzietny

PS. Ciągle czekam na pomoc w sprawie obozu. Jak się wstydzicie to może na
priv: komendzio w knieja.org