[Czuwaj] Pomoc w sprawie obozu

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Pią, 10 Kwi 2009, 12:41:31 CEST

Witajcie,

Mariusz Bezdzietny napisal:
> PS. Ciągle czekam na pomoc w sprawie obozu. Jak się wstydzicie to może
> na
> priv: komendzio w knieja.org

ja się nie wstydze. Nie wiem czy dobrze zrozumialem
Twój problem bo niestety nie przebrnalem przez wszystkie
maile w tym watku, ale jeżeli jest tak, ze ktos
z jakiegos sanepidu powiatowego wymaga od Ciebie
wiecej niż jest zapisane w instrukcji dotyczacej
organizacji obozu to mogę Ci pomoc kontaktujac
Cie z zastepca Glownego Inspektora Sanitarnego.
Z doswiadczenia wiem, ze pierwszy sygnal wyslany
do sanepidu terenowego z centrali zmienia o 180 stopni
podejscie.
Tylko pytanie zasadnicze brzmi: czy Ty chcesz zrobic
oboz zgodnie z aktualna instrukcja sanitarna obozu?
Jeśli tak to jestem pewien, ze możemy to osiagnac.

pozdrawiam
Rafal Bednarczyk
hm. Rafal Bednarczyk
pelnomocnik Naczelnika ZHP
ds. wspolpracy miedzynarodowej
i organizacji harcerskich, komisarz zagraniczny
Glowna Kwatera ZHP
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
tel. +48-601-317036 fax +48-22-3390606
www.zhp.pl