[Czuwaj] Czynne prawo wyborcze tylko dla drużynowych - instruktorów

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 13 Kwi 2009, 20:16:12 CEST

Kilka dni temu Czesław, a ostatnio Marcin był łaskaw awansować mnie na
idiotę.
Po drodze jeszcze Sikor, trochę innymi słowy ale jednak, zarzucił mi
zadufanie z powodu mojej pracy w zespole statutowym.

Straciłem chęć do dyskusji. Chciałem zapytać Was o zdanie co do paru
kontrowersyjnych i bardzo moim zdaniem wątpliwych pomysłów, takich jak
koncepcja, by delegatów na Zjazd Związku wybierały zjazdy Chorągwi. I co
do kilku innych koncepcji, jakoś przez Was nie dostrzeżonych.

Ale wychodzi na to, że szkoda Waszego czasu na dyskusję z takim idiotą jak
ja. Więc nie będę marnował Waszego czasu.

Darek