[Czuwaj] Re: List otwarty KPW w sprawie projektu nowego statutu

Marcin Królikowski zastepowy w gazeta.pl
Sob, 25 Kwi 2009, 16:30:24 CEST

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, April 25, 2009 12:12 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: List otwarty KPW w sprawie projektu nowego statutu

Wiem, że nie w temacie, ale już od jakiegoś czasu chodzi za mną ta myśl.
g00rek, wprowadziłeś zmianę umundurowania i była to jedna z lepszych zmian w
Związku ostatnich lat. "Twoje" mundury są naprawdę dobre - nadają się do
lasu, do kościoła (wiadomo, ZHR leży krzyżem :) ) jak i na spotkanie do
prezydenta. Dzięki nim w końcu my, (jako Związek ) wyglądaliśmy jednolicie i
"w porządku". W końcu mundur jest tym czym powienien być dla harcerza -
ubraniem do wszystkiego noszonym bez wstydu.
To samo dotyczy się całej kolekcji "okołomundurowej" - koszulki, chusty
bandamy, bluzy, polary itp. Nie dość, że funkcjonalne to jeszcze ładne.

Po zmianie organizacji mundurów nie zmieniliśmy. I męskie i żeńskie zostały
"twoje" - tylko lewe patki od kieszeni przeszywamy na drugą stronę. Nasz
lokalny ZHR trochę zazdrości nam tak fajnego umundurowania, szczególnie
żeńskiego. Harcerki w końcu wyglądają jak harcerki, a nie jak pokutnice w
workach.

Tylko szkoda, że spadła jakość produkcji umundurowania i odzieży. Kiedyś
logo "4ż" na bluzach było haftowane, teraz jest klejone - i odpada po praniu
:(.

I tak na koniec - widziałem StoHar chodzący w koszulkach "drużynowy" itp.

Pozdrawiam
Marcin Ka