[Czuwaj] Re: List otwarty KPW w sprawie projektu nowego statutu

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 25 Kwi 2009, 20:15:31 CEST

W dniu 25 kwietnia 2009 16:30 użytkownik Marcin Królikowski
<zastepowy w gazeta.pl> napisał:

> Wiem, że nie w temacie, ale już od jakiegoś czasu chodzi za mną ta myśl.
> g00rek, wprowadziłeś zmianę umundurowania i była to jedna z lepszych zmian w
> Związku ostatnich lat. "Twoje" mundury są naprawdę dobre - nadają się do
> lasu, do kościoła (wiadomo, ZHR leży krzyżem :) ) jak i na spotkanie do
> prezydenta. Dzięki nim w końcu my, (jako Związek ) wyglądaliśmy jednolicie i
> "w porządku". W końcu mundur jest tym czym powienien być dla harcerza -
> ubraniem do wszystkiego noszonym bez wstydu.
> To samo dotyczy się całej kolekcji "okołomundurowej" - koszulki, chusty
> [...]

Dla takich głosów to robiłem - cieszę się bardzo z tego że jesteście
zadowoleni. W sumie to 5 lat mojego życia było ;) Najfajniejsze jest
to, że oficjalnie ze strony związku to podziękował mi za to chyba
tylko druh Maślanka w swoim przemówieniu na odejście (a to był dopiero
jakoś początek reformy) ;)

Ale w sumie nie ukrywałem że najbardziej mi zależało na zwykłych
szarych ludziach, a nie "szarżach" ;) i chyba akurat z mojej strony to
nie jest frazes. Zawsze było to dla mnie ważne. I prawde mówiąc...
strasznie mi tego brakuje. Bo porobiłbym coś jeszcze w tej materii :(
No ale stało się jak się stało. A stąd i tak dużo nie zdziałam :D