ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 10:23:00 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of seascout
Sent: Tuesday, April 28, 2009 9:49 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?

> Piszesz tak bo wiesz, czy tylko tak myślisz?
>
> Sprawa ta była wałkowana na liście i zapamiętałem z niej, że:
> 1. dług fundacji Jambo nie obciąża ZHP, jest długiem formalnie
> niezależnego podmiotu.
> 2. wierzyciel nie ma zamiaru egzekwować spłaty długu.
>
> Marcin Wojtczak
>
> Potwierdzam!
> [jako Wiceprezes Fundacji Światowe Jamboree Skautowe]
> :)

Ja też skróciłem. Bo dla mnie, dług jakiegos hufca, chorągwi, Głównej
kwatery, fundacji Głodówka, wydzielonego zakładu PERKOZ czy jakiegokolwiek
podmiotu będącego związanym z ZHP - to nasz dług.

Gadanie, ze to nie dług ZHP tylko jakiejs chorągwi, a tamto to nie dług ZHP
tylko jakiejś fundacji, to zwykłe mydlenie oczu.

Panie Wiceprezesie... skoro zaczęlismy ten wątek - jakie są perspektywy
spłaty długu, w taki sposób, zeby za udział harcerzy w ostatnim Jambo nie
zapłacili uczestnicy kolejnych jambo? Przez najbliższe 20 lat? Jakis pomysł?

Seascout

1. Rafał, fajnie byłoby gdybyś przyznał, że dałeś plamę pisząc takie
fanaberie. A nie piszesz o "mydleniu oczu". Bo uwierz mi proszę dług FŚJS
jest długiem ZEWNĘTRZNYM (np. jak długi Stoczni Gdańsk) w stosunku do ZHP.

2. Za Twoje odczucia niestety (stety!! :) ) odpowiadać nie będę. Natomiast
Twoje odczucia to Twoja prywatna sprawa. No chyba, że ich upublicznienie
powoduje naruszenie cudzych dóbr poprzez propagowanie nieprawdy (co jawnie
uczyniłeś). :)

3. Zastanawiam się czy warto odpowiadać na pytanie dotyczące spłaty długu...
Nie wierzę w Twoje dobre intencje i w to, że chcesz otrzymać jakieś
informacje. Myślę, że próbujesz mnie 'przyłapać' na rzekomym braku
rozwiązania dla tej kwestii (wynika to z konstrukcji - bardzo nie
precyzyjnych - pytań). Wybacz, ale jeśli chcesz informacji o 'sposobie'
spłaty tego zadłużenia FŚJS - to napisz do mnie prywatnego mail'a, ze
skonkretyzowanymi pytaniami, a ja szczerze Ci odpowiem (zgodnie z posiadaną
przeze mnie wiedzą) :)

4. Pisząc do mnie "Panie Wiceprezesie..." zaliczyłeś mnie już do "Panów -
Druhów" ?? ;> :P :D

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl