ODP: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 54, Numer 73

Przemysław Marchlewicz przemyslaw.marchlewicz w zhp.pl
Śro, 29 Kwi 2009, 16:01:14 CEST

To teraz ja 3 zdania:
Cała pretensja ze strony GK ZHP do Łukasza (wyrażona przeze mnie na
posiedzeniu GK w jego i całej komendy obecności), dotyczyła mniej
obiektywnych czynników z kryzysem na czele, nikt nie zarzucał nieudolności
czy braku zaangażowania- każdy (ja też) ma swoje różne, często złe
doświadczenia z pozyskiwaniem finansowania na imprezy zagraniczne (ja jak w
2003 roku, jako szef RW miałem problemy z najtańszym możliwym autobusem,
który wynająłem bo nie było pieniędzy, a który się rozkraczył i nie było nic
zastępczego, również musiałem sporo wydać ze swojej kieszeni i później
słuchać częściowo uzasadnionych pretensji osób, którym poginęły rzeczy z
pozostawionej na autostradzie przyczepy- właściwie gdyby nie Ewa Lachiewicz
mógłbym zostać w Portugalii i naprawdę nie zaliczam tej imprezy do swoich
osobistych sukcesów, choć byłem równie zaangażowany i aktywny i złożyłem
jakieś wnioski) .
W przedmiotowym przypadku pretensje dotyczyły głównie:
1. braku informacji dla GK ZHP (jeśli nie było komunikacji z Rafałem- są
inne osoby)
2.  podjęcia samodzielnej decyzji o podniesieniu odpłatności i
poinformowania wszystkich o tym  bez wiedzy GK

W skrócie: gdybyśmy wiedzieli wcześniej- może udałoby się coś wspólnie
uratować i pomóc, poszukać realnych źródeł finansów (nie obiecanek cacanek).
Czyli: nie nieudolność a brak kontaktu i współpracy i przekroczenie
uprawnień- to były powody.
Pozdrowienia
pm