RE: [Czuwaj] Re: kadencyjność

Jędrula jkuny w interia.pl
Pon, 7 Gru 2009, 16:39:51 CET

> No to takie dziwaczne jest to samoograniczanie sie ... Nie uważasz ?
> Jak
> sa 2 miejsca to jest 2 kandydatów. No zupełny przypadek. A jeśli to nie
> przypadek to jednak wcześniej jest ten skład RN ustalany. Tylko Opolska
> sie wyrwała bo na jedno miejsce było 2 kandydatów i Zjazd mógł wybrać.

[JK]
"Bo przecież Zjazd mógłby inaczej wybrać osoby, nie posiadające poparcia
swojego środowiska w chorągwi."
- hm. Krzysztof Pater, delegat z Chorągwi Stołecznej.
Bo czyż, można zostać członkiem RN, znajdując poparcie wśród innych
delegatów? Można.
Ja takie poparcie dostałem, ale nie zdecydowałem się kandydować.

Jędrzej

Kup wlasne mieszkanie za 72 tys. zl.
Sprawdz najlepsze oferty >>> http://link.interia.pl/f24ce