[Czuwaj] repertuar i gust muzyczny (z inspiracji G00)

Rafał Suchocki suchy206 w gmail.com
Pon, 7 Gru 2009, 20:17:27 CET

W dniu 7 grudnia 2009 19:14 użytkownik Michal Gorecki
<g00rek64 w gmail.com>napisał:

> 1989

Harcerskaaaa dolaaaaa radossssnaaaa. Tak radosna jak ta piosenka.
Mógłbym się długo rozpisywać, ale większość tego co chciałem powiedzieć
ująłem onegdaj wraz z nowo wybraną członkinią Rady Naczelnej (gratulujemy!)
w tym artykule:

http://natropie.zhp.pl/content/view/504/60/

Aby posłuchać, jak brzmią fajne dynamiczne piosenki harcerskie, polecam Ci
kliknąć w linki zamieszczone w powyższym artykule.

--
s00