[Czuwaj] Piosenka instruktorska i inne

Rafał Suchocki suchy206 w gmail.com
Pią, 11 Gru 2009, 23:12:46 CET

W dniu 9 grudnia 2009 12:08 użytkownik Agnieszka Rytel <agnieszkarytel w op.pl
> napisał:

> To wcale ciekawy wątek - co my właściwie śpiewamy i jak idiotyczne teksty
> mieszczą się w piosenkach, które podajemy naszym harcerzom.
> Dlatego ja wolę stare wypróbowane teskty, dobre harcerskie piosenki - bo
> one
> mają najczęściej poetyckie teksty niosące coś za sobą. Często piosenki,
> które chcą śpiewać nasze dzieci to hity z radia, które z mądrymi tekstami
> niewiele mają wspólnego.
>
> Swego czasu na imprezie organizowanej w hufcu mieliśmy seniorów, którzy
> [...]
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuje, ale wcześniej nie zaglądałem na
Czuwaja.
"Sztuka powinna odnaczać się czytelnością, optymizmem i zrozumiałością. Dość
z wrogimi klasowo, eksperymentami formalnymi. Sztuka nasza, ma służyć masom.
Należy stanowczo zwalczać wszelkie wynaturzenia i awangardy"
Z wystąpienie Włodzimierza Sokorskiego - wprowadzającego socrealizm w Polsce
"Towarzyszu Gałczyński! My tego kanarka wygonimy wam z głowy" - Jerzy
Putrament do K.I Gałczyńskiego.
Masz całkowitą rację Agnieszko. Precz z niezrozumiałym kanark.. tfu
Leonardem!
Precz z preczem.
--
s00