[Czuwaj] Piosenka instruktorska i inne

Maciej Syska msyska w czarna13.pl
Sob, 12 Gru 2009, 14:18:48 CET

Rafał Suchocki pisze:

> Dla  mnie  muzyczną lekcją wychowania był Kazik czy Dezerter. Dobrze
> by dla nastepnych pokoleń  był  to  Vavamuffin  czy Maleo Reagge
> Rockers.

Żeby nie wspomnieć o Lao Che - muzycznie formacji nieco innej niż
VavaMuffin, która dla nowowczesnego wychowania w harcerstwie jest
zupełnie naturalnym materiałem.
Zespół ten bowiem pokazuje, że o patriotyzmie można mówić nowocześnie i
bez zadęcia (Powstanie Warszawskie), a o wierze językiem oryginalnym,
nieoczywistym a jednocześnie zrozumiałym (Gospel). Pokazuje, że można
stawiać pytania, także o Boga i że to też jest wartość, często większa
niż wysłuchiwanie oczywistych odpowiedzi...
A jednocześnie... warstwa muzyczna jest tu na na prawdę wysokim poziomie :).

Pozdrawiam,
Maciek