[Czuwaj] Re: Jeszcze jedno spojrzenie na Zjazd

knieja_komendzio w poczta.vel.pl knieja_komendzio w poczta.vel.pl
Wto, 15 Gru 2009, 19:06:34 CET

>Grzegorzu, jeśli jest tak, jak piszesz,
>to może KPW powinien zmienić frontmanów?

>Adrian

Nie da się:)
Nie ma innych osób, które mają na tyle czasu jak 19kldh, Maciek P oraz
sikor aby wpisać, tylko na forum.zhp.pl, odpowiednio 3712, 3163, 2929
postów co stanowi czołówkę listowiczów...
a jak się do Dh Czesława jako "19kldh" 3712 postów doda jeszcze te dh
Czesława jako "dokumenty" kolejne 1171 postów to już jest dla mnie nie do
ogarnięcia...
Czas tych osób to nie jedyny wymóg... trzeba jeszcze w tylu tematach mieć
coś do powiedzenia:)

Szkoda, że jak dh Czesław miał okazję prezentować wasz statut, to na
wstępie powiedział mniej więcej to, że to nie jest poważny statut do obrad
na zjeździe, a jest jedynie kampanią edukacyjną... o której oczywiście dh
Maciek nieomieszkał również wspomnieć w swoim wpisie na blogu.

Może ta kampania byłaby skuteczniejsza gdyby jej odbiorcy byli ochotnikami
do szkolenia...

Mariusz Bezdzietny