[Czuwaj] Bear Grylls!

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 16 Gru 2009, 06:45:55 CET

Słuchajcie do mnie dopiero dzisiaj to dotarło. Było zbyt absurdalne
żeby być prawdziwe!

Angielski chief scout, Bearl Grylls, najmłodszy chief scout w historii
UK (http://blog.nawbus.co.uk/wp-content/uploads/2009/05/beargryllschiefscout.jpg)
- 35 lat
oraz osoba którą możecie być może znać z Discovery, z programu
ULTIMATE SURVIVAL - to ten gość który przemierza Arktykę, dzikie
ostępy USA, Afrykę, je skorpiony i glizdy oraz larwy, poluje na
krokodyle itp, były żołnierz służb secjalnych... TO TA SAMA OSOBA!

To on dokonał synnego zjazdu na linie podczas Jambo (chyba nie
pomyliłem imprez?).

Wiem, że może część z was to wiedziała, ale dla mnie to szok jest,
może mój mózg tego nie przyjmował do wiadomości. WOW.
Zanim ktoś powie cokolwiek o plastikowym skautingu to niechdobrze się
zastananowi :) Oto próbka, więcej w sieci.

(UWAGA! Film tylko dla mocnych :)
http://www.youtube.com/watch?v=3SQyN-fp9_M

zafascynowany