[Czuwaj] Re: Bear Grylls!

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 16 Gru 2009, 07:20:39 CET

W dniu 16 grudnia 2009 06:45 użytkownik Michal Gorecki
<g00rek64 w gmail.com> napisał:

> To on dokonał synnego zjazdu na linie podczas Jambo (chyba nie
> pomyliłem imprez?).

Dokonuję autopoprawki (nie wiem czy mogę po ostatnim zjeździe :P).

To chyba nie on zjeżdżał. A przynajmniej nie był chief scoutem. Jest
nim od niedawna, od lipca 2009.

A najgorsze jest to, że przekazanie władzy nastąpiło nie w jakiejś
porządnej sali ze sztandarem, tylko na zewnątrz, przed 3000 explorer
scoutów. W dodatku nie został wybrany przez zjazd, tylko mianowany
przez ichniejszy odpowiednik Rady Naczelnej. TO STRASZNE! :P

g00rek
(będący jego wiernym fanem od dawna - teraz podwójnie - wow, wow, wow)