[Czuwaj] Re: Bear Grylls!

seascout czwartak w gmail.com
Śro, 16 Gru 2009, 12:53:43 CET

I to jest moje marzenie. Żeby młody człowiek, jak pomyśli "harcerstwo" to
widział Bear Grylls, albo jakieś relacje z egzotycznych wypraw albo przygody
na rzece, w lesie w górach. Żeby z czymś takim kojarzyło się harcerstwo.

A nie z wojskiem, martyrologią, smutnym dzieckiem pod pomnikiem.

Zazdroszczę brytolom, bo trudno zdobyć się na pogardliwe "harcerzyku" wobec
wyczynów Bear Gryllsa. Na pytanie "co wy własciwie w tym harcerstwie
robicie" zawsze można pokazać dla przykładu BG. Bo to jest skauting!

Seascout