[Czuwaj] Re: Jeszcze jedno spojrzenie na Zjazd

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 16 Gru 2009, 14:22:52 CET

W dniu 16 grudnia 2009 13:44 użytkownik seascout <czwartak w gmail.com> napisał:
> W dniu 15 grudnia 2009 17:16 użytkownik <greegors w icpnet.pl> napisał:
>
> Myślę że nikt z KPW nie szuka sobie wroga. Siłą rzeczy zhp24 jako wyrazisty
> ośrodek harcerskiej publicystyki często staje się punktem odniesienia. Ale
> nie jest to z naszej strony żadne szukanie wroga czy ustawianie sobie wroga.
>

> Grzegorzu,
>
> Dziękuje za Twój tekst, bo ratujesz trochę wizerunek KPW, który moim zdaniem
> Maciek pogrążył zupełnie, a Janusz pewnie by go jeszcze bardziej pogorszył,
> gdyby dało się coś pogorszyć...

Rafał, to nie tak. Ja nie oceniam - w przeciwieństwie do niektórych
naszych znajomych ;) KPW jako całości, bo to jest trudne. Jest tam na
przykład Piotr Niwiński z którym zgadzam się w 90% przypadków (a o 10%
nie gadałem) ;)

Jest Sikor, który choć w necie pisze bardzo ostro (i się z nim w wielu
przypadkach nie zgadzam), choć w realu jest całkiem sympatycznym
gościem :)

I jest wreszcie Maciek który niestety pisze bzdury wierutne, no
niestety jest takim Kurskim KPW.
Bzdury te podszyte są zazwyczaj albo odniesieniami do polityki, czy
historii, albo do religii.

Gdyby kontrolka miała pipnąć za każdym razem gdy stosuje trick
Schopenhauerowski to możnaby włączyć sygnał ciągły właściwie...

Dyskusja tu nie ma sensu. Zaraz dowiem się, że Oktawian August to coś,
Hammurabi to, a Ludwik XIV tamto. Potem o Churchillu i Stalinie. Albo
o protestantyzmie.

No straszne to jest i moim zdaniem lepiej tego w ogóle nie zauważać.
Ja tak robię, bo nerwów szkoda. A wartości te wpisy niestety nie mają
merytorycznie żadnych. Ot, kurskie hau hau. Tylko że to polityka nie
jest.

I to chyba tyle.

g00rek

P.S. A do kłamstw powtarzanych non stop, o tym że "ludzie ZHP24" (Czy
Maciek Syska też jest jednym z nich skoro już napisał? :D) nie robią
nic poza krytykowaniem itp dodać mogę tylko (teraz ja się odniosę do
historii) teorię Goebellsa o kłamstwie. Znaną chyba wszystkim. WSTYD.