Re: [Czuwaj] Re: Jeszcze jedno spojrzenie na Zjazd (ad vocem do Michała)

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Śro, 16 Gru 2009, 16:20:48 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
>Rafał, to nie tak. Ja nie oceniam - w przeciwieństwie do niektórych
>naszych znajomych ;) KPW jako całości, bo to jest trudne. Jest tam na
>przykład Piotr Niwiński z którym zgadzam się w 90% przypadków (a o 10%
>nie gadałem) ;)
>Jest Sikor, który [...]
>I jest wreszcie Maciek który [...]

Nie chce mi się wierzyć że to Ty coś takiego napisałeś. Myślę że gdyby
ktokolwiek z KPW napisał podobny tekst, zostalibyśmy zbiorowo zlinczowani,
wdeptani w ziemię za chamstwo i personalne ataki. Nie posunę się do
symetrycznej odpowiedzi, i nie napiszę że "z zhp24 jest związany Igrekowski
z którym zgadzam się w 90%, jest tam Iksiński który pisze ostre teksty ale w
realu jest fajnym gościem, a Zetowski to jest taki i owaki."

Czasami żałuję, że tak mało jest dziś znany międzywojenny Harcerski Kodeks
Honorowy. Myślę, że zastępcy honorowi mieliby dziś sporo do roboty...

Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że Maciek jest autorem wielu tekstów w "HR"
które dotyczą specjalności, obozownictwa, gier terenowych oraz ruchu
skautowego i NIJAK nie są "podszyte religią, historią i polityką". Co
więcej, w kwestiach chociażby paramilitaryzmu w harcerstwie poglądy Maćka są
w większości zbieżne z Waszymi. Trzeba tylko Jego teksty przeczytać.
Sikor jest autorem wielu tekstów w "HR" dotyczących planowania pracy drużyny
i organizowania obozów, które moim skromnym zdaniem mogłyby trafić do
podręczników metodycznych. To a propos Sikora twórczości w necie.

To tyle.
Parę dalszych kwestii w drugim mailu który jest odpowiedzią na mail Rafała.

GS