Re: [Czuwaj] Re: Jeszcze jedno spojrzenie na Zjazd (ad vocem do Michała)

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 16 Gru 2009, 17:24:45 CET

W dniu 16 grudnia 2009 16:20 użytkownik Grzegorz Skrukwa
<greegors w icpnet.pl> napisał:

> Nie chce mi się wierzyć że to Ty coś takiego napisałeś. Myślę że gdyby
> ktokolwiek z KPW napisał podobny tekst, zostalibyśmy zbiorowo zlinczowani,
> wdeptani w ziemię za chamstwo i personalne ataki. Nie posunę się do
> symetrycznej odpowiedzi, i nie napiszę że "z zhp24 jest związany Igrekowski
> z którym zgadzam się w 90%, jest tam Iksiński który pisze ostre teksty ale w
> realu jest fajnym gościem, a Zetowski to jest taki i owaki."
>
> Czasami żałuję, że tak mało jest dziś znany międzywojenny Harcerski Kodeks
> Honorowy. Myślę, że zastępcy honorowi mieliby dziś sporo do roboty...

Grzegorz, dziwię się twojej reakcji. Nie raz pisałem ostrzejsze
teksty. Chciałem po prostu napisać, że nie oceniam KPW po
wypowiedziach jednej osoby, bo nie jesteście monolitem.

Teksty Maćka są dla mnie pełne nadużyć, wyolbrzymień, złych porównań i
odniesień do tego o czym pisałem. Niestety.
To jest tekst Maćka i ja się odniosłem do tekstów które on pisze. Aby
podkreślić że to pisze ON a nie kto inny. Nie piszę jaki Maciek JEST.
Po owocach ich poznacie :]

Tak samo denerwuje mnie traktowanie zhp24 jako jakiegoś monolitu,
całości czy nawet ruchu. Nie jest przecież tajemnicą, że najostrzej
pisze Ryszard, czy Kowlak, a także na niektóre tematy ja, ani to że
pewnie bardziej wyważone będa artykuły Sławka, Ani Poraj, czy Kasi.
Nie rozumiem o co tyle szumu. Jeśli ktoś pisze publicznie artykuły,
musi liczyć się z oceną. Także podsumowującą. Sorry.