Re: [Czuwaj] Re: Jeszcze jedno spojrzenie na Zjazd (ad vocem do Michała)

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Śro, 16 Gru 2009, 18:03:06 CET

----- Original Message -----
From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>
>Grzegorz, dziwię się twojej reakcji. Nie raz pisałem ostrzejsze
>teksty. Chciałem po prostu napisać, że nie oceniam KPW po
>wypowiedziach jednej osoby, bo nie jesteście monolitem.
>[...]
>Tak samo denerwuje mnie traktowanie zhp24 jako jakiegoś monolitu,
>całości czy nawet ruchu.

I o to właśnie chodzi. Cała zadyma powstała w ten sposób, że ktoś wyszukał w
necie post z bloga Maćka (ja sam do tego momentu nawet nie wiedziałem że
Maciej prowadzi taki blog), po czym pojawiła się seria oskarżeń wobec KPW
jako całości i zwrotów skierowanych do KPW jako do całości, pisanych w 2
osobie liczby mnogiej. Mam nadzieję, że taki sposób prowadzenia dyskusji się
nie będzie więcej powtarzał, w którąkolwiek stronę.

Uważam nadal, że Twoja ocena twórczości Maćka nie jest sprawiedliwa, gdyż
jest oparta tylko na znajomości niewielkiej części jego tekstów. Ale nie
będę rozwijał tematu, teksty Macieja bronią się same.

pozdrawiam
GS