Re: [Czuwaj] Re: Jeszcze jedno spojrzenie na Zjazd (ad vocem do Rafała)

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Śro, 16 Gru 2009, 16:44:47 CET

----- Original Message -----
From: "seascout" <czwartak w gmail.com>
>Niemniej odniosę się do fragmentu powyżej. Po co Wam punkt odniesienia? Nie
>macie swojej wizji? Musicie się odnosić do innych?

Jestem zdumiony tym co napisałeś.
Zachęcam do czytania "HR" bo odnoszę wrażenie że nie znasz jego treści
(strona www.hr.bci.pl ma dziennie statystycznie 325 odwiedzających. Jeśli
wśród nich Was nie ma - to zapraszamy serdecznie).

W 2009 ukazało się 4 numery "HR" (nie liczę specjalnego nr 5) zawierających
łącznie 75 różnych tekstów. W tym
- kilkanaście tekstów poradniczych o organizowaniu gier miejskich, o
współorganizacji WOŚP, o pracy w trudnym socjalnie środowisku, o grach
terenowych, o obozach, o edukacji ekologicznej, o akcjach naborowych
- kilka tekstów o funkcjonowaniu specjalności w ZHP w których przedstawiamy
swoje wizje oraz poglądy instruktorów specjalnościowych spoza KPW
- wiele relacji z imprez i wydarzeń w ZHP (LAS, OZD, Arsenał, Czas Bohaterów
i inne)
- blok tekstów o metodyce zuchowej i współczesnym funkcjonowaniu ruchu
zuchowego
- blok tekstów o obozownictwie
Oraz wiele innych materiałów w których pokazujemy naszą wizję harcerstwa i
ZHP bez odnoszenia się do jakiegokolwiek innego środowiska.

Jeśli chodzi o "punkt odniesienia" to na upartego doszukałem się 3
przypadków:
- jeden tekst był odniesieniem (ale wcale nie negatywnym) do tekstu z zhp24
Anny Nowakowskiej
- blok tekstów o wielkopolskim zlocie "Czas Bohaterów" był w pewnym stopniu
odniesieniem do artykułu Filipa Springera w "Na Tropie", chociaż o zlocie
tym zamierzaliśmy i tak napisać wcześniej
- przypominam sobie też jakąś polemikę z Tobą (tzn. z Rafałem Klepaczem)
dotyczącą "harcerstwo wesołe czy smutne", stania pod pomnikami i zaciskania
pośladków (Twój termin) ale to chyba gdzieś na forum zhp, na którym nota
bene przez ostatni rok czy dwa aktywność ludzi z KPW jest bardzo niska

Zupełnie  nie zrozumiałeś sensu mojej wypowiedzi o "punkcie odniesienia". Wy
tj. osoby piszące na zhp24 też odnosicie się do wypowiedzi i poglądów
róznych innych instruktorów i środowisk.