Re: [Czuwaj] Re: Jeszcze jedno spojrzenie na Zjazd (ad vocem do Rafała)

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 17 Gru 2009, 08:30:19 CET

Grzegorzu.

Odnosiłem się (jak w całej dyskusji) do tekstu z bloga maćka, który to tekst
Maciek wycofał. Tam znalazły się opisy nieszczerych intencji i co tu dużo
gadać - kłamstwa. Więc jeśli uważasz, że KPW zajmie się takimi wypowiedziami
swoich instruktorów - to ja bardzo się cieszę...

Pozdrawiam serdecznie

Seascout

W dniu 16 grudnia 2009 16:44 użytkownik Grzegorz Skrukwa <greegors w icpnet.pl