RE: RE: [Czuwaj] Może i to groch o ścianę...

Pon, 28 Gru 2009, 00:15:30 CET

Doskonale. A byłbyś uprzejmy przeczytać tę petycję?  Z góry dziękuję. Podziel się potem refleksją na jej temat.

A nadto wytłumacz proszę, na czym polega ta "próba manipulacji"?

Nie ma w ZHP takiej sytuacji, że lider dobiera sobie zespół i ponosi odpowiedzialność za jego działania. Oczywiście możesz tak to widzieć, tylko my mówimy o ZHP. Jak zajrzysz do statutu, to dowiesz się, ze zjazd wybiera członków komendy, którzy odpowiadają za siebie. Nie ma odpowiedzialności za kogoś.

Wracając do petycji. Ludzie, poczytajcie ją najpierw proszę. Jeden koleś napisał petycję nie po to, żeby Polaszewskiego przywrócono do pracy, tylko po to, żeby wyrazić oburzenie fałszywym powodem, który podano za przyczynę zwolnienia. I ZHP nie jest firmą produkującą bombki na choinkę, gdzie właściciel, syn właściciela i wnuk założyciela fabryki, zwalnia w grudniu kierownika marketingu, bo ten mu nie pożyczył kija go golfa. Kierownika marketingu sobie znajdzie kolejnego, lojalnego i wykonującego polecenia jak trza. W ZHP mamy setki zalezności osobistych, pomiędzy osobami pełniącymi różne funkcje, w tym wychowawcze, które powodują, że mimo niezawodowej w pewnie 90 % kadry ludzie poświęcają swój czas na realizację misji stowarzyszenia. I w tym przypadku chodzi o to, że podana przyczyna zwolnienia z pracy podważa autorytet człowieka, który w tej branży jest ważny, ważniejszy od wykształcenia i ukończonych kursów.

>Tyle co do zasady. O powodach nie dyskutuję albowiem nie jestem z KCh
>wielkopolskiej.

Problem polega na tym, że o powody chodzi. RTFM (gdzie manual to petycja).

Ryszard