[Czuwaj] Re: ustawa o harcerstwie

Adrian Łaskarzewski adrian w laskarzewski.pl
Pią, 13 Lut 2009, 22:20:18 CET

From: "Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com>

[ciach]
>Dudi - będący kiedyś na tej liście cywil (jak sam się tytułował),
>przodownik PTTK i przewodnik mówił że znakomita część idiotycznych
>wyjść w góry kończących się zkają ratunkową to wyjścia harcerskie. Bo
>jakaś próba męstwa i na boso ktoś poszedł, czy na mrozie musiał iść w
>samym mundurze, itp. GOPRowcy do których należy mój prawie szwagier,
>też o harcerzach się zbyt pochlebnie nie wyrażają niestety.
>
>Każdy z nas widział przecież takie rzeczy od których włos się jeży. Co
>do lin - pamiętam jak pewien mało odpowiedzialny drużynowy od nas z
> [...]
[ciach]

Pomysły o których piszesz, to pomysły statystycznie około-pełnoletnich
drużynowych.
A większość przykładów w tym wątku mówi o zbiórkach zastępów, na których
drużynowego nie ma.

A ileż bardziej "atrakcyjne" pomysły może mieć nastoletni zastępowy?

Adrian
(od dwóch dni ojciec Piotrusia - foto nk)