Re: [Czuwaj] Gospodarka finansowa drużyny/szczepu

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Czw, 19 Lut 2009, 16:36:09 CET

W dniu 13 lutego 2009 00:02 użytkownik Michał Sztompke <sztompel w o2.pl> napisał:
> Witam!
>
> Mam takie pytanie do Szanownych listowiczów: Czy chorągiew ma prawo drogą
> uchwały komendy nakazać, aby cała działalność finansowa odbywała się na
> poziomie hufca, tj, tak, że poszczególne szczepy/drużyny mają wypłacone
> pieniądze na podstawie zaliczki i co miesiąc rozliczają sie z faktur w
> hufcu?

> phm. Michał Sztompke
> Hufiec Warszawa Praga Północ

Sztompel nie masz się czego bać. Zadzwonił właśnie do mnie Waldek
Kowalczyk i mówił, że to jest bardzo dobre rozwiązanie. Więc skoro
Twój komendant tak mówi to chyba wszystko jest w porządku.

--
Kowlak