Re: Czyny - nie słowa BYŁO: Re: [Czuwaj] Krzyż harcerski

Marcin Królikowski zastepowy w gazeta.pl
Śro, 25 Lut 2009, 01:18:47 CET

Nie, to ja nie lubię - zważywszy na to, że przez 9 lat byłem członkiem
organizacji powstałej z przekształceń dziecięcej organizacji komunistycznego
ZMP, potocznie zwanego ZHP. Nie różnisz się niczym od pseudo harcerzy z
mojego byłego hufca, którzy przestali mnie poznawać gdy zmieniłem
organizację i przechrzcili mnie na "kłamcę" i "złodzieja".
Kowlak, nie lubiłem Cię gdy byłeś członkiem forum KPW (też byłem członkiem
forum), nie lubiłem się gdy wygłaszałeś opinie już po odejściu z niego. Nie
lubię Cię teraz, bo prezentujesz poziom daleki od chęci dialogu. I nie
chodzi mi o sprawę krzyża, bo Twoje argumenty już znam.

A ZHR nie jest wspaniały - jest inny. Tylko zastanawiam się, czy jak piszesz
skrót "ZHR" to nie zamykasz oczu, aby nie widzieć wrogich, bądź co bądź,
liter.

A "Kowalak" powstał przez funkcję poprawiania błędów w programie pocztowym,
za co przepraszam.

Marcin Królikowski pisze:
 > Kowalak, nie lubisz nas, wrednych ZHRowców, co?
 >
 > Pozdrawiam
 > Marcin Królikowski

Marcin, nie lubicie w tym wspaniałym ZHR nas członków organizacji
powstałej z przekształceń dziecięcej organizacji komunistycznego ZMP, co?

Pozdrawiam
Kowlak