Re: Czyny - nie słowa BYŁO: Re: [Czuwaj] Krzyż harcerski

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Czw, 26 Lut 2009, 01:12:02 CET

W dniu 26 lutego 2009 00:52 użytkownik Marcin Królikowski
<zastepowy w gazeta.pl> napisał:

> Powtórzę jeszcze raz - to że jakiś osobnik o małym rozumku takie coś
> "spłodził" to dlatego należy mówić o nas "bracia"  z przekąsem albo ironią?

Marcin ale tego nie napisał "osobnik o małym rozumku". To jest
OFICJALNE stanowisko władz ZHR. Zresztą wczoraj wypowiedział się w tej
sprawie tu na liście wiceprzewodniczący ZHR - i Jarek też potwierdził,
że jego zdaniem (i wielu prawników) nie ma ciągłości i jesteśmy
"przekształconą organizacją komunistyczną ZMP".

Więc chyba zgodzisz się, że kogoś kto uważa, że mam komunistyczny
rodowód (jako członek ZHP) mogę nie uważać za brata.

--
Kowlak