RE: Czyny - nie słowa BYŁO: Re: [Czuwaj] Krzyż harcerski

TOGRO.pl togro w togro.pl
Czw, 26 Lut 2009, 21:34:34 CET

[TOGRO.pl]
Rafale.
Skoro zabrałeś glos w tej dyskusji, to ja chetnie bym usłyszał (i pewnie nie
tylko ja), jakie jest TWOJE zdanie w kwestii sporu jaki powstal po
"odtajnieniu" pisma, w którym definiuje się obecny ZHP jako organizacje
powstala wprost z komunizmu i nie majaca nic wspolnego z przewojennymi
korzeniami.

Bo mi się na przykład po prostu zrobilo przykro.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki,