=?iso-8859-2?Q?Re:_[Czuwaj]_"Ch=B3opek"_w_g=B3ow=EA, _by=B3o:_Re:_Czyny_-_nie_s=B3owa?=

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 27 Lut 2009, 12:54:42 CET

Michal Gorecki <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):

> I (a tu żadnego zdziwienia) Mokotów i okolice oczywiście broni ZHRu jak
> lew.

Mówiąć szczerze, to chyba zauważyłem tylko - a sam na pewno podjąłem -
obronę idei współpracy i pewną krytykę nadmiernej identyfikacji z ZHP.

W poglądach swoich i postępowaniu instruktorów starających się nawiązywać
współpracę nie zauważam żadnego dziękowania za bicie pasem.
Widzę pewność siebie, pozwalającą znosić ze spokojem i bez upokorzenia
brzydkie zagrywki osób i środowisk (bo przecież nie generalizujemy na
organizację) z ZHR.
Pewność siebie wynikającą z przekonania, że ta droga jest słuszna i
potrzebna harcerstwu.

pozdrawiam
olek