[Czuwaj] Problemy z sanepidem

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pon, 1 Cze 2009, 00:37:53 CEST

"Michal Gorecki" <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):

 > Sprężyna, prosze cię.
 > Bo piliśmy z jednej butelki? Bo mogłem robić cały dzień co chciałem?
 > I tak dalej.
 >
 > I jakoś żyję. I nic mi się nie stało.

Górek, to Ty jesteś autorem tej prezentacji?! Sory, nie było moim celem krytykowanie Cię.
Choć akurat po Tobie zupełnie się nie spodziewałem stworzenia dzieła, którego przesłanie jest w gruncie rzeczy bardzo konserwatywne... :P

W ramach przeprosin z mojej strony obiecuje dokładnie wyparzyć jajka (kurze, oczywiście).