RE: [Czuwaj] ZHP z Kasą czyli „SKOK” z ZHP

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Pon, 1 Cze 2009, 21:21:25 CEST

PRZEMEK NAPISAŁ:

Co do instytucji "okołopisowskich" i SKOK: ja jestem bardzo koncyliacyjny i jestem człowiekiem interesu (w harcerstwie jak w życiu ...)- kasę dla ZHP przyjąłbym i od platformy, czy SLD czy nawet od libertasu- ci niestety jakoś się nie garną więc biorę od tych co dają :-) choć z pisu, jestem wszak tylko słabym kontynuatorem dzieła mego przyjaciela i następcy na trudnym stołku komendanta hufca Sopot- Cyryla (niestety w SKOK też nie pracuję). On ze SKOK pracował już z 5 lat temu a efekty są widoczne (w schronisku) do dziś. Tak serio- bardzo dobry i sprawdzony lokalnie partner zostanie partnerem ogólnopolskim. To jeden z pomysłów na finansowanie działalności ZHP. Tych pomysłów nie ma zbyt wielu więc raczej staram się nie wydziwiać :-) Pozdrowienia przemek

CYRYL PISZE:
... no i tak ZHP "podbiera" mi źródła finansowania... :P [ale, że słabo zawistny jestem to powiem: Na zdrowie! :) (a poza tym ten tort był dla nas - Hufca Sopot całkiem za duży :P)]
Napiszę jeszcze tylko tyle, że "Pecunia non olet" :D szczególnie pecunia dla harcerzy od BYŁYCH harcerzy... :)

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4120 (20090601) __________