[Czuwaj] posredniosc w wyborach

Mateusz Cebula onionek55 w wp.pl
Wto, 2 Cze 2009, 00:12:11 CEST

Dnia 1-06-2009 o godz. 21:25 marcin wojtczak napisał(a):
> owszem, tylko raczej ze wskazaniem na uczestnictwo w kursie
> przewodnikowskim, który ma nad kursem drużynowych te przewagę, że KSI
> może na nim robić co chce nie będąc skrępowana żadnymi standardami.
> Marcin Wojtczak

  No nie wiem. Mało kiedy widziałem ogłoszenia o kursach przewodnikowskich
(praktycznie w ogóle). Za to kursów drużynowych jest multum.
 Abstrahuję tu od jakości części z nich - bo i tu standardy nie pomogą
jak się "mędrol" wszechwiedzący trafi i kurs drużynowych sprowadzi do
wykładu, bo co mu tu będą standardy wpychać jak on "wi lepij". Ale to
wątek na inną dyskusję :)
 Niemniej wydaje mi się, że akurat tu nie ma co się czepiać, bo nie brak
porządnych kursów drużynowych. A komisje raczej w tym punkcie nie
popuszczają (te, które znam wymagają kursu drużynowych). Poza tym KSI
takiego kursu jako taka nie prowadzi. Są inni od tego.
  BTW - z chęcią obejrzałbym program takiego kursu, bo coś mi się zdaje,
że niewiele się będzie różnił od kursu drużynowych. A jak się nawet
czasem jakaś patologia lokalnie zdarzy, to jeszcze nie rzutuje na całość
organizacji.
Pozdrawiam;
Mateusz

P.S. Jak coś jest niejasne, to sorry, ale pora późna ;)

19 Międzynarodowy Festiwal Teatralny MALTA, Poznań 23-27/06.
W programie m.in.
Nine Inch Nails i Jane's Addiction z Peaches.
Szczegóły na http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fnin.html&sid=753