Re: [Czuwaj] Świętuch

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 2 Cze 2009, 08:51:54 CEST

W dniu 1 czerwca 2009 23:46 użytkownik Adrian Łaskarzewski
<adrian w laskarzewski.pl> napisał:

> Jak powiedział g00 - to se ne vrati...

Może i tak, ale my z Soo co roku (jemu nie zawsze się udaje :P) i
Kowlakiem (jemu nawet w tym roku się nie uda :P) próbujemy cofnąć
czas, bierzemy plecaki i ruszamy. Problemem Adriana jest to że wybiera
zawsze jakąś dziwną trase której numeru nie spamiętam (:P) i dlatego
może ma problemy z przyjechaniem - kto wie czy ona jeszcze istnieje?

Za to PIĄTA TRASA oczywiście istnieje od czwartku do niedzieli -
ochoczo się na niej pojawię.

hm. Michał Górecki
Odznaczony Odznaką Zasłużonego Dla Rajdu Świętokrzyskiego
(chyba będę ją przed sobą niósł w tym roku na takiej czerwonej poduszce :D)

P.S. Najfajniejsze jest to, że w dobie globalizacji zawsze znajdzie
się choć jedna osoba która przylatuje na ten rajd specjalnie z innego
kraju - zazwyczaj z UK. Ja na przykład specjalnie z Genewy przylatuję.

P.S.S. No dobrze, jeszcze ślub siostry mam, ale to przy okazji ;)

P.S.S.S. Przepraszam za tak zażyły ton listów, ale dzisiaj wracam do
Polski i mam z tego powodu bardzo dobry humor. Po tak długim pobycie
za granicą człowiek automatycznie staje się romantykiem (he he)