[Czuwaj] Nowy statut

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 1 Mar 2009, 21:08:25 CET

Czesław napisał:

> Napisałem swój projekt bo komisja statutowa milczy.
> Tzn. moze cos robi ale instruktorzy zwiazku nic o tym nie wiedzą.

Czesiu chodzi o to, że trzeba wyjść od spraw dużych. Po co opisywać co
ma robić komisja rewizyjna, podczas gdy może jej w ogóle nie być?
Najpierw zastanówmy się CZY mają istnieć komisje rewizyjne i sądy, jak
ma wyglądać władza, itp.

A potem dopiero można skupiać się na detalach. Inaczej to głupiego robota.

g00rek

P.S. A to, że zespół statutowy działa "sobie" nie ma dla mnie niestety
nic wspólnego z transparentnością i demokracją XXI wieku... Skąd mamy
wiedzieć co wymyśla? Dlaczego nie ma na ten temat w Polsce dyskusji
(za to jaka była o alkoholu przed zjazdem programowym, ho ho! :P )