[Czuwaj] Nowy statut

kowlak kowlak w gmail.com
Nie, 1 Mar 2009, 21:12:38 CET

Michal Gorecki pisze:

> g00rek
>
> P.S. A to, że zespół statutowy działa "sobie" nie ma dla mnie niestety
> nic wspólnego z transparentnością i demokracją XXI wieku... Skąd mamy
> wiedzieć co wymyśla? Dlaczego nie ma na ten temat w Polsce dyskusji
> (za to jaka była o alkoholu przed zjazdem programowym, ho ho! :P )

To na pewno dlatego, że jest tajemnica służbowa :) albo się z kimś
"umówili".

A poważnie, to zespół ma przedstawiać i konsultować swoje propozycje po
15 marca. To znaczy jak teoretycznie skończy prace nad projektem statutu.

Kłopot w tym, że są to własnie takie prace bez wizji i pomysłu na
organizację.

Jednak jedyna LOGICZNA kolejność to Strategia --> Statut --> wykonawcy
(władze) --> uchwały szczegółowe.

Ale u nas jak zwykle wszystko stoi na głowie.

Kowlak

--
Kowlak
http://www.kowlak.pl