[Czuwaj] Ksztalcenie w ZHP a inspiracje do ulepszen

kowlak kowlak w gmail.com
Wto, 17 Mar 2009, 20:33:00 CET

Rafal Bednarczyk pisze:

> Wiem, wiem - przeciez jak to było oglaszane tylko
> na stronie glownej ZHP z wielkim kolorowym banerem
> to nie wystarczy - każdy instruktor powienien dostac
> papierowe zaproszenie do swojej skrzynki pocztowej.
>
> Tak czy inaczej, szkoda
>
> pozdrawiam
> R. Bednarczyk

Witajcie,

Dziewczyny z mojego hufca, które były na konferencji wróciły z niej
zadowolone. Opowiadały o rzeczach, które mogą inspirować :). Słyszałem
też, że bardzo ciekawa i w sumie nowatorska była forma pracy
poszczególnych grup.

Czy mógłbyś ją Rafale opisać? Tak żeby można było ten pomysł wykorzystać
gdzie indziej.

Też uważam, że szkoda, że nie wszyscy zainteresowani wzięli udział w
konferencji. Doświadczeń międzynarodowych nigdy za dużo.

Kowlak

--
Kowlak
http://www.kowlak.pl