Re: : [Czuwaj] "Prawo powielaczowe" - radosna twórczość komend chorągwi i hufców

mylek5 mylek5 w tlen.pl
Pią, 20 Mar 2009, 17:05:18 CET

Jakie jest Wasze zdanie w kwestii "prawa powielaczowego" czyli radosnej
> twórczości komend (komendantów) chorągwi i hufców ?
>
> Czy zdarzają się w Waszych hufcach i chorągwiach "uregulowania
wewnętrzne"
> odbiegające od ogólnozwiązkowych instrukcji/regulaminów ?
>
> Czesław

U mnie w hufcu komendant zabiera 25% ze wpisowego od każdego organizowanego rajdu.
Szkoda bo za te 25% można czasami fajne nagrody kupić :(