[Czuwaj] Odkrycie

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Nie, 22 Mar 2009, 11:05:20 CET

W dniu 22 marca 2009 10:56 użytkownik Piotr Kołodziejczyk
<kip.kolodziejczyk w gmail.com> napisał:
> Nie udziela się praw ochronnych na oznaczenia, jeżeli:
> [...]2) zawierają nazwę lub skrót nazwy Rzeczypospolitej Polskiej bądź
> jej symbole
> (godło, barwy lub hymn), nazwy lub herby polskich województw, miast
> lub miejscowości, znaki sił zbrojnych, organizacji paramilitarnych lub sił
> porządkowych, reprodukcje polskich orderów, odznaczeń lub odznak honorowych,
> odznak lub oznak wojskowych bądź innych oficjalnych lub powszechnie
> używanych odznaczeń i odznak, w szczególności administracji
> [...]

Piotrze zaniechaj takich nierozsądnych stwierdzeń. Flagi itp. nie
chroni ustawa o ochronie znaków bo chroni ją ustawa o godle, barwach i
hymnie.
http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=WDU19800070018&type=3&name=D19800018Lj.pdf

--
Kowlak