_[Czuwaj]_Super_ekspress

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Czw, 14 Maj 2009, 11:53:50 CEST

"Rafał Suchocki" <suchy206 w gmail.com> napisał(a):

 > A możesz podać konkretny przykład? Bo zadałem sobie trud przeszukani
 > archiwum i nic takiego nie znalazłem (choć nie wykluczam, iż za słabo
 > szukałem).
 >
 > A nawet wręcz przeciwnie:
 > http://listy.czuwaj.net/mailman/htdig/czuwaj/2006-January/004687.html
 > http://listy.czuwaj.net/mailman/htdig/czuwaj/2006-January/004676.html

Suchy, proszę Cię... W ciągu ostatnich sześciu miesięcy na listę wysłano co najmniej tysiąc kilkaset wiadomości. Nie wiem jak Ty, ale ja nie byłbym w stanie przeczytać ich wszystkich w ciągu kilku godzin. Dlatego nie zacytuje Ci konkretnego meila z konkretną wypowiedzią.
Tym niemniej czytałem na tyle dużo wypowiedzi osób z ZHR, a przede wszystkim bezpośrednio rozmawiałem z na tyle wieloma instruktorami tej organizacji, żeby zauważyć że bardzo wielu z nich chce wierzyć, że u nich problemu pedofilii nie ma. Instruktorzy ci uważają że takie przypadki mogą zdarzyć się w ZHP, no ale na pewno nie u nich.
A podane przez Ciebie dwie wypowiedzi - obie sprzed ponad trzech lat! - są raczej wyjątkami niż regułą.

Pozdrawiam, Michał